Allsång på Fästningen

Idag åkte jag först på morgonen med mamma och fike på kafé nyfiken och sedan gick vi i affärer i kungälv :),
sen åkte vi och hämta ida och martin och åkte till adenmarks :D

hitta inte så mycket men ett par shouts och 3 bhar :)

senare va vi på allsång på fästnignen och jag och ida skämmdes som faan :S mamma och Martin dansa juh så alla stirra shit asså :S så kom mammas kompis upp till oss för vi satt typ på en kulle , så fråga han mamma hur gammal jah vah och om jag va hennes syster  mamma bah : de är min dotter som fyller 15 han tyckte tydligen jag såg bra ut ÄD huhuh:P
sen påvägen hem så mötte vi massa killar som bah : tja brudar vi bah hejhej XD

aah de va en lyckad dag tack Ida (y)<33



ps. jag har tappat bort mina nycklar :( :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0