18 dec

Julavslutning med skolan , va hade hinderbana sak på morgonen :D kul :)
sen hade vi massa annat o så går brandlarmet ;o o vi kommer inte ut ngng stans o sen kan vi gå tebaks te klassrummen aah cpe :P hahha vi hade julklappsutdelning oxå :)
Jag fick marcus paket o de va TONFISK,, precis de jag önska mig (yyy HAHA
aja ja ska inte klaga Niklas fick gammal saltgurka  HAHAH asså vad tänker folket i min klass med ;)
sen drog ja julia o sofia hem te julia en stund sen ner te kgv o köpa present te isabella :)
sen upp te julia o äta :) hihi . så åkte vi ner te kgv igen o köpte godis o hyrde film så kolla vi o så hos mig ;)
sen kom viccy , o så drog hon efter ett tag o sen drog julia o sofia va kvar en stund så följde ja henne hem sen (aa)
så nu sitter jag här ensam (AA)



tror ja ska skaffa hårförlängning :) har de på bilden :) vad tycker ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0