Dag på HR linjen på mimers

idag va jag och matilda på ''praktik'' på HR :D
det va verkligen jätte kul , har bestämt mig nu att jag tänker gå hotel&resturang ..
Man fick ha jätte fula kläder men de får man leva med :D
först när vi kom dit fick vi va med på en typ ''genomgång'' med 2orna och 3orna :)
Efter de fick vi hjälpa till i köket o sånt:) och alla va jätte snälla :)
Det pinsammaste va o äta i bamban ;o va ju typ 1000 st man kännde ;o
Aja åt ändå inget .. Va as äcklig mat ! alla stirra sönder på mig o matilda xD
Det va sjukt jobbigt att stå hela tiden :P
våran handledare Emma och en kille som heter joakim va dom roligaste  :)
alla kom hela tiden o fråga så det gick bra o brydde sig verkligen :)
När vi sedan gick hade jag jätte ont i fötterna och benen.
Jag skämmde inte ut mig som ja trodde :D ,och de va inget alls att vara så nervös som ja a för ;)
Jag glömde dock ta bild på mig och matilda i dom snygga kläderna;)

Jag har då bestämt att ja ska gå hotel&resturag linjen :D

Aaaja nu får ni hade bra så ska ja gå o äta :D skriver senare :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0