Failad tjejkväll/fest ;D

HAHAHAHAHAH omg asså jag dör påriktigt , min tjejkväll/fest blev juh så failad de bara gick ;o
först när vi ska dra hem te mig från varit nere i kgv så kommer några som skulle komma lite senare
o DE är inte FÄRDIGT hos miiiiiig ;oooo PANIK !
sen min dörrr;O;O;O ännu mer paniiiiiik !
aja de fick va sen skulle lundin gå o hämta 2 st till o kom med 5 st ;o haha :D
aja de e kul tänkte ja så kom mansor o yousif o min pappa smsar ja kommer hem snart ;o
PANIK igen ;o
hahahh failat så de drog typ 10 pers när ja sa de så va de typ 8 st kvar :)
sen flippa pappa när han kom så alla va tvungna o dra o aah resten e privat !

FAAAAIL säger jag baara ! haha men lite kul va de :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0