Hissar & Dissar



*Clubnordic

det är verkligen sjukt kul på nordic :D haha var där fösrta gngen 12/12 :)
så mycket människor & så många som man känner :D
Jag tycker att de är roligt att det finns folk som fixar sånt här ,, längtar redan till nästa nordic ;)
Jag tror ja ska vara med och sälja billjetter då oxå :D


*9 dagar kvar till Jul

Jag längtar verkligen till julafton för jag ska fira jul hos min mormor & morfar i enköping i år ,,
Och ska träffa hela min släckt som bor där uppe:D de va skit länge sen jag träffa dom :D
och jag älskar julen när man får massa julklappar och maten o ja älskar allt med julen :D



*Julshopping

Jag älskar o julshoppa :D fast nackdelen är att jag aldrig vet vad jag ska köpa till folk ;)
det är alltid kul o hitta ngt som man vet att man kan ge bort o personen blir jätte glad ;):D





*folk som ljuger
jag är riktigt trött på folk som ljuger och inte säger sanningen -.-
Jag känner några pensoner som är såna o ja klarar verkligen inte av såna människor ,
dom lär sig ju aldrig heller att dom gör fel.. Dom bara gör massa fel o sen tror att allt e glömt ..

*Vintern
det är så äckligt kallt på vintern o de är jätte jobbigt :(
nu har det börja snöa oxå så kan man inte köra moppe i detta kalla väder :(

*skolan
för de första ska skolan lägga sig i allt ..
och sen är skolan så sjukt tråkig man har aldrig ngt att göra på rasterna hur kul är de o gå runt i en 8a
på rasterna? Nä usch skolan orkar vi inte med .. skönt att de är lov på fredag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0