Ida Kullbratt<3

Jag har precis sett massa bilder på oss tsm , o shit vad ja saknar oss!
alla flummiga stunder , alla ggr på lisse, alla bilder , nyår o jul förra året , alla ggr hos min mormor..
Åh vad jag saknar dig gmn !<3
vi har glidit ifrån varran o ja vill inte att vi ska göra de mer för jag ÄLSKAR dig !
presis som om du var min syster , du har alltid funnits där o kunnat prata med .
De va du som trösta mig när ja mådde piss ..
Vi måste träffas snart !<3


De va den nyaste bilden ja hitta på oss<3
kommer kanske fler bilder senare<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw, fan va söt du är gumman!

saknar dig som fan! alla minnen vi har tsm, glömmer dom aldrig, vi måste träffas snart, saknar dig som fan!

älskar dig då,nu och föralltid!<3

2009-12-18 @ 23:56:21
Postat av: Malena

faannn va fina ni e! Älskar er <3

2009-12-19 @ 20:31:27
URL: http://mmalenaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0