Julaftoon :D

först vid 12 tiden fick ja min första julklapp av ronny älsk:)
sen har ja hjälpt till med maten och sånt innan gästerna kom :D
så kom moster Tina & Maria och Kerim(kusin)
så va de julmat (A) sen kalleanka och paketen:)
hahahah så jävla kul
Minna: Hahah Kerim titta jag fick största paketet !
så får tina ett större paket o ja o Kerim ba gapflabbar
sen får Mamma ett ännu större paket o ja o kerim skratta verkligen ihjäl oss ;P
för hon va så jävla stolt när hon fick ett stort paket så får domandra större xD hahhahahah :D

De jag fick :
Pengar & smink
2 linnen
underkläder
parfym
hudprodukter
en bok om hur man gör smycken -.-
necesär
nagellack
örhängen
de fick ja hos mamma senare ska ja ha lill julafton hos pappa med :D

Jag & kerim på bilden :) , Ser man att vi e kusiner ? Haha båda failar på bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0