Emmas födelsedag:D

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Emmas födelsedag hurra hurra hurra hurra:D
vi väckte emma på sängen med presenter och tårta sen gick alla och åt frukost .. :D
senare åkte jag Ida och Emma in te gbg och shoppade lite ;) haha de va så kul när vi skulle hem sen så satte sig emma och ida på en bänk men de fanns inte plats för mig :P elr de gjorde men ja ville inte sätta mig där:P så jag satte mig längs bort i kanten :P sen flytta killen på sig så jag kunde sätta mig med Emma o ida men ja gjorde inte de så kom två andra killar o den ena satte sig brevid mig och den andra brevid emma:P och sen när vi satt på bussen berätta emma att killen som satt brevid mig typ stötte på mig:S haha ja märkte  inte de xD

Bilden är på emma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0