Fredag :D

Idag vakna jag av att Idas väckaklocka ringde kvar i 9 .zzZzz as trött:P
vi gick upp gjorde iordning oss och så gick vi til bussen :D skulle åka till marstrand idag igen :D
haha när vi nästan va framme vid bussen såg vi den och vi börja springa :P och gissa vem som rammlar ..
Jo jag givetvis och skapar upp båda mina knän :( haha aa de va inte så farligt blödde och sved lite bara:P
sen när vi kom fram så gick vi till badplatsen och ringde Markus och Oskar :D haha dom låg i sängen och vi ba: aa vad
ska ni göra idag då ? aa vi tänkte komma ut till marstand :D aa när ska vi komma då? dom ba  : aa inte så mycke, okej kom om typ en halv timme :P och alla vi 3 börja gapskratta och sa att vi va redan här :D så typ 10 min senare kommer dom från
Markus mormor o morfars hus som va jätte nära havet :D haha och vi bada och senare va vi lite hos han mormor o morfar :P hahah aa och jag hade inte badat ännu då :p senare gick vi och bada igen och dom ba men komigen dåå emilia jag ba okej men alla måste vara i vattnet ( ifall någon skulle putta mig sen ) hha aa det tog sin lilla tid men jag hoppa:D:D:D
och jag baa aa e ni glada nu elr alla i kör ba aaa bra emilia :D hahaha :P senare åt vi där markus bror jobba fast de va bara vi tjejer som åt :P hahah alla tog fish and chips :P aa sen kom Oskars kompis Joel och vi skulle åka hem :P för jag ska packa och en massa saker för i morron :P och Ida o anna skulle träna :P haha aa nu e jag hemma och har lämmnat mitt guld kors som jag fick i konfapresent hos smeden ;P aa nu har jag brännt mig ännu mer idag:Poch fått Färg :D:D:D

aa 1 dag kvar till MONTENEGRO :D wihi :D aa nu ska jag äta , sen ska jag följa med pappa och hämta bilen vi ska åka med i mon :D sen packa sen sova för är ass trött :P

tack o hej , leverpastej :D hejdå (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0