onsdag 15 / 07

idag vakna jag av att mamma ringde mig :Å
aa ja och julia gjorde iodning oss så skulle hon åka och kolla på gothia cup med frida o lisa så jag satt hemma med Minna tills mamma kom sen åkte vi och kolla på möbler till mitt rum jag har Äntligen fått eget (H) :D och jag hitta bord och 2 stolar :P så nu sitter jag här o vänta på maat :) är as hungrig :P på lördag får jag min säng till mitt rum oxå ;) sen e de bara tapeter, garderob och små grejer som fattas för att mitt rum ska vara klart :D

puss så länge ;)(L)

Kommentarer
Postat av: Johäna

vilket rum har du? eller har ni byggt om? KRAM

2009-07-15 @ 22:19:43
Postat av: emilia

nej vi har inte byggt om :P jag har de rummet jag hade innan min syrra o mamma delar rum :P hahah :D

så skönt att ha eget :D

2009-07-17 @ 13:18:23
URL: http://emiliaisolde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0