Söndag 19/7

Igår va jah och Matilda på gothia discot och de va riktigt kul :D haha det första som hände när vi kom in och hade lakt ifrån oss väskorna så står vi på ett ställe och pratar så kommer en kille bakom mig och slår till mig på röven xD hahah
när ja titta på han log han och gick haha:P aa senare när vi hade dansat ett tag och vi gick på toa så tyckte inte matilda de va kul längre :/ ja bah men de har precis börjat de bnlir roligare snart :D och de tror ja hon oxå tyckte :D haha aa sen
så kom de två killar o stula med oss än en timme jag lovar :O haha :D sen va vi tvungna att gå hem :P sen när ja kom hem så tyckte ja de gjorde ovanligt ont i läppen :S syndes bara ett rött litet märke , men i morse såg ja  , hahah jag har märke som en kille hade bitit när vi strula :S hahahah cp xDaa de va en rolig dag kyss o smek galen lek ;)

Kommentarer
Postat av: Petti Karalaanen

möööööögel

2009-07-20 @ 19:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0