Torsdag

Idag vakna jag av att Ida A. rigde mig och fråga hur vi skulle komma till marstrand :P
hahha så åkte jag,Ida a och Anna till marstrand och träffa Marcus och Markus :D vi gick runt hela ön :O för vi skulle hitta en bra badplats och de gjorde vi men jag bada inte jag tyckte det va lite äckligt just där :P aja senare gick vi och bada på ett annat ställe där vid marstrands ''simhall'' :) och så kom Markus kompis Oskar och va med oss:D haha de va kul :Dsenare åkte jag ,ida och anna rib :D as kul idas pappa jobbar med sånt ;P haha när man prata så bara dräägla man xD haha aa och jag hade brännt mig på axlarna :P
sen åkte jag och ida hem till mig och packa mina grejer sen åkte vi till ida och så skulle vi sova där :D
sen kom anna och vi hade jätte roligt satt och prata till kl 1 :P
2 dagar kvar till jag åker :P

De va min dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0