13 november

Fredag den 13e...Jag har haft massa otur idag :(:(

Först när man kommer in i skolan säger moa att ja måste åka o hämta viccy för hennes moppe startar inte -.-
så fick gå hem o hämta den o hämta henne. Sen när vi kommer te skolan o ska lägga in grejerna i skåpen så
har hon glömt sina nycklar ;o Typiskt viccy -.-  Aaja det löste sig :) sen när ja skulle hämta ngt i skåpet hitta ja
inte mina nycklar ;o hahahahah så ja hade juh låst in dom(YY så vi fick hämta staffan o klippa upp mitt lås (YY
Senare under dagen händer exakt samma sak fast viccy gör de när vi hade hämtat hennes nycklar hemma (YY Smart (H) hahah så vi klippte upp hennes lås oxå:P
Efter skolan åkte ja hem te julia o lite senare kom frida & sofia. Frida skulle färga mitt hår rött;o o de gjorde hon o
nu har ja rosa slingor de gick juh inte helt bort ;o;o;o Faaaan! xD Aja ja hämmnades på henne ÄD
Aah annars har de väl inte hänt så mycke förutom att Cissi o Saga kom ett tag oxå (A)

Ganska rolig dag ändå ;)


Snygg bild på mig jag vet xD NOT :D<3
Kyss o smek<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0