6 november

skola först då hade so prov IG säger jag bara (yy
sen åkte ja , viccy,matilda,moa o david in te gbg o Matilda tog hål i naveln :D
så åkte vi hem o så kom cissi så åkte ja ,cissi o köpte mat (H)
på vägen hem så stannar bilen framför oss o cissi bah vrf stannar den :s
ja bah de är rådjur där :O så vi sakta ner den ena hann springa över vägen med den lilla sprang rakt in i min MOPPE :O:O:O ja trodde ja skulle dö :O den fucka upp hela mitt ben o min fot ;o o cissis knä;o
o vi höll på o köra in i den andra bilen på andra sidan xD
sen åkte ja , cissi o viccy ner te kungälv o så träffa vi massa på donken :D(yy
O stackars sally som hade blivit ner slagen ;o
så träffa ja julia , frida o lisa i typ en  halv timma sen va ja tvungen o gå ensam hem :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0