Freedag kväll

Först vare stan :D o de va funni;D och så träffa vi anastasia o ngra :)
Fredag kväll var jag med Julia och sofia :D sjukaste kvällen på riktigt länge men vi hade oxå Jätte roligt :D
iaf jah;) hahah
HAHAHA omg sofia ja kan verkligen inte glömma allt du gjorde xD hahah Du kasta massa ägg i hela mitt kök ;o
O kissa i mitt rum på mitt golv ;o hahhahah sjukaste kvällen asså ;D
Senare kom Andreas o hans 3 kompisar och hälsa på :D när dom gick somna sofia i mitt rum på julias mobil och kamera o julia fick panik när hon inte hitta dom :p hahah sen lyfte vi på Sofia och där låt kameran och mobilen ;D

Kommer bilder senare:D Det va min roliga dag :D
KYSS O SMEK

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHAHHA

ni e bäst:D<3

2009-11-23 @ 20:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0