Hissar & Dissar



*New moon - Har premiär på fredag :D och jag ska se den på söndag :D
Har väntat ända sen jag såg twilight . Jag älskar den serien har snart alla böckerna oxå :)
Jag älskar såna här typer av filmer med kärlek och drama i :D Och att det just är vampyrer gör det mer
spännande:)



*Riverside - För att det är en sjukt bra serie :D
Kan knabbt vänta mellan avsnitten ;)
Är det bara jag elr verkar det som om Patrik är vampyr?


*Julia bröndum - för att hon vågade vara med mig när jag har halsfluss o att hon riskerade att få det sj
Och för att hon är verkligen en av mina allra bästa vänner!
Hon finns alltid där för en :D Jag älskar dig<3
vill ni se hennes blogg klicka här :D







*att vara sjuk - är det värsta som finns , när man sitter hemma på dagarna och gör verkligen
ingenting -.- antingen nördar man sig framför datorn elr så sitter man framför tven.
De är så sjukt tråkigt att vara sjuk..



*Spotify reklamen
- Jag hatar spotify reklamen den är så sjukt jobbig , Man ska inte behöva uppgradera sig
för att slippa reklamen tycker jag .




Kommentarer
Postat av: julia

aw älskling!

klart jag riskerar det, o här sitter vi två sjuka töntar:D hahaha

nä men jag älskar dig mest bästavän<33

2009-11-16 @ 23:27:48
URL: http://juliaabv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0