Kvällen :D

Lördag kväll va den roligaste kvällen på länge :D
Hahah ja , julia o sofia passa min syrra och hade hela lägenheten för oss sj hela natten :D
Hahah först kommer typ min granne o hans 3 kompisar  in o ska vara sociala elr ngt ;P hahah helt okända va alla utom han som bodde granne med mig xD
De va kul dom typ skulle försöka vara as snälla mot min syrra oxå ;P de gick ju som de gick först blev hon as rädd, sen skratta hon åt dom :P Sen va de värsta kaoset fatta typ inget o så hade sofia dratt..
sen när hon sov så kom ohlsson o danne  :) sen drog min granne o hans kompisar, asså alla drog o kom tebaka hela tiden helt cpe :D senare typ när alla hade dratt kom ohlsson o andreas , mys:) haha andreas gick hem 2 timmar innan han skulle på tränning .. onödigt-.- haha o ohlsson sov över :P aah ja , julia o ohlsson somna typ halv 5 o vakna vid 2 o sen somna vi igen :)

har tuvärr inga bilder :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0