Lördag

Jag vakna brevid julia o vi gick upp o fixa oss :)
sen drog hon te gbg o ja hem o fixa massa:)
Senare vid 3 åkte jah till Mimershallen för o träffa Cecilia o August :D
De va riktigt kul :D sen kolla vi på August o Fabians Match dom vann med 7 - 1 grymt (Y)

Sen stack vi hem te julia o åt så kom isabella o va lite social :P sen drog vi te Andreas :D
hahah sen när cissi skulle skjutsa hem moa på min moppe så trodde hon moppe nyckeln va nyckeln till låset :P så hon bröt nyckeln :O o styrlåset va på på moppen så de gick ju inte o rulla den för låset på bakhjulet o allt :P sen så gick ja o prata med andreas o hans kompisar.Så Andreas o hans 2 kompisar hjälpte till o bära min moppe som väger 95 kilo över vägen nästan hela vägen hem till mig :O :D
så stod den där den stod hela natten:)

TACK SÅ SJUKT MYCKE TILL ER SOM HJÄLPTE TILL MED MOPPEN  PUSS :D<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0