Måndaag 30 november 2009

först skola 08.50-14.00 skönt :D
efter skolan så åkte ja o matilda ner te kvg o skulle köpt en julklapp men de blev inte så vi åkte ner te kvg o åkte upp igen -.- Onödigt men jaja , så åkte ja hem o ladda julias tele, fixa mig o åt så tp ja , julia och sofia 4 bussen te gbg , Jag köpte nästan helt färdigt alla mina julklappar bara julia kvar :) kunde ju inte köpa te henne för hon va ju med ;) Jag köpte även nytt navelsmycke :D bild nedan , snyggt?:)
sen drog vi alla hem :) o nu sitter ja här och ska snart hoppa in i duschen:)


I mon ska jag och matilda vara med på HT på mimers från 08.00-12.00 gött (Y) en av våra senaste dagar igentligen :D

så ser den ut på mig :D


Och så ser piercingen ut :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att det är tecknet för playboy som e värsta porrtidningen jävla eklo!!

2009-12-03 @ 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0