Julia bröndum <3

Julia tack för att du finns du har verkligen hjälpt mig mycke här i livet .
Du muntrar alltid upp en när man är nere .. Vet du hur jävla glad jag är att jag har dig ?
Jag kan alltid vara mig själv när jag är med dig o du betyder så sjukt mycket för mig Julia Viola Bröndum<33
Jag hoppas verkligen att vi är vänner livet ut .. Vi har ju kännt varran så länge som man kan nästan :D<3
Man kan verkligen lita på dig julia ,, Jag älskar dig verkligen obeskrivligt mycket även om vi bråkar ibland..
Du är underbar gumman ja kan inte beskriva hur mycke du betyder för mig <3
Du har alltid funnit där hos mig i livet .. Du är den första jag går till när de hänt ngt ..
Ja skulle kunna sitta o gråta i din famn o inte skämmas för du bryr dig verkligen o du hjälper mig ..
Du kommer alltid vara en av mina dyrbaraste vänner (L) DU är den allra bästa vänn jag har (LLLL)
Du är en orsak att till att jag fortfarande orkar o hoppas på att ngt ska få mig lycklig<3
Du gör mig lyckliga när jag är med deej <33333333



jag släpper aldrig dig gumman <3
jag älskar dig som om du var min syster <3333

Kommentarer
Postat av: juliaa

gumman, jag älskar dig sjukt mycket.

du vet att jag litar på dig som mest& allt du har gjort för mig seriöst det är värt mer än allt i världen.

jag skulle kunna ge dig allt jag har men för att bevisa hur mycket du betyder för mig, men jag skulle behövt mer.

jag skulle kunna skriva en bok om dig men skulle behöva göra flera till.

utan dig är jag som en fisk utan vatten.

du klarar allt emilia du är så sjukt stark glöm aldrig det.

jag kan skriva det på varje sak du har på varje ställe du är för du e värd att veta det!

jag önskar att hade haft det lättare men tänk om du inte hade gått igenom allt detta nu skulle det säkert hända senare.

jag finns här tills döden skiljer oss åt.

eller nej inte ens då gör vi det!

vi kommer ALLTID känna varandra även iaf vi bråkar!

vi kommer ALDRIG släppa varandra för det går inte.

men vad som än händer, så kollar vi på detta vi skrev till varandra, för jag vet att när vi har gjort det kommer vi inse hur mycket vi älskar varandra.

emilia du vet allt som hände för mig i 6;an ?

det va DU emilia det va DU som hjälpte mig.

du är vännen jag alltid kan lita på.

det va perioden i mitt liv jag vill dö men det va du som fick mig att försök se allt bättre.

emilia det e tack vare dig att jag lever, för jag kan lova att utan dig nu hade jag tagit självmord så dåligt jag mådde.

jag tror du kommer ihåg.

så emilia olsson det är tack vare dig jag fortfarande lever.

så glöm aldrig att du rädda mitt liv.

emilia du är värd allt, du kan göra allt bara du vill.

så ännu än gång

jag älskar dig syster <3

2009-10-12 @ 22:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0