Moppe nu då :D

först skola -.-
sen hem te julia :D äta o så
sen åkte vi ner te kungälv o luffa lite med min moppe (hh
hahah o när vi vas på oasen o ja skulle köra ut så gissa vad jag gör med min 2 dagar gammla moppe ;o
hahah kör rakt in i sternväggen (yy' smart asså :P men den klara sig (Y)
hahahahah sen så när vi kom te rödljusen fråga ja julia e de grönt hon bah aah så körde ja o alla på andra sidan bah
stirra söder sig på oss;o jah bah julia de va inte grönt:S hahahah cpe:P
sen när vi kör upp te mkg så säger julia ngt o ja hörde inte så ja luta mig bak för o höra :P så körde Jag in på andra sidan VÄGEN :O:O:O:O elr inte så mycke men aah XD hahahahha
omg den roligaste dagen på länge asså ;)

men nu ska jah plugga kyss o smek :D<3

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!



Gör inga gratisdesigner och just nu inga andra heller, men återkom gärna.



Susanne

2009-10-19 @ 17:54:58
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0