Sämsta dagen på länge

Hela denna dag har varit helt fuckad förutom när ja träffa emil :D
han fick mig att tänka på annat o han fick mig på bättre humör efter att ha typ haft värsta grälet med mina föräldrar :/

Hade utvecklingssamtal i skolan idag va inte så positivt så mina föräldrar har gett mig typ ''utegångsförbud'' tills på torsdag när ja har haft spanska provet :(
o sen fick mamma reda på allt om festen idag så hon skällde ut mig för de o då ska juh pappa komma o lägga sig i han oxå :(
Så får inte ha den jävla festen o alla kommer flippa på mig men va ska jag GÖRA !!:O

Asså ingen vet hur jobbigt jah har de just nu ;( vill inte hem efter skolan :(
vill bara långt LÅNGT LÅNGT bort härifrån där man slipper skolan o allt som e piss!
Mår verkligen inte bra nu :(


Efter alla fått reda på de om festen kommer alla hata mig ! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0