..

Jag känner att jag måste skriva av mig ...
Idag har varit en piss dag :/ allt har bara kännts jobbigt och jag mår dåligt på alla sätt :/
as hes kan knabbt prata o massa annat ..

Jag förstår mig inte på dig längre :/ men jag vet att inom mig finns ngt som väntar ..
Jag fattar inte att jag gjorde som jag gjorde .. Kunnde jag inte bara låta de vara ..
Jag önskar allt va lika lätt som när man va liten och bara sa vad man känner ist för att hålla ine allt..
Det är alltid jag som ska hamna där alltid ... varenda gng jag får kännslor för ngn skiter sig allt :/
elr så är de ngt fel på mig ..

Kommentarer
Postat av: johanna

det är inget fel på dig(L) du är bra precis som du är, prata med mig i skolan om det känns jobbigt där (L)

2009-09-02 @ 21:46:52
Postat av: martina'

hoppas allting fixar sig snart :(<3

2009-09-03 @ 12:32:31
URL: http://mmartinamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0