Daddys data

vakna av att pappa väckte mig o vi skulle åka till vårdcentralen med mitt knä...
hon sa att jag har ngt som ja inte kommer ihåg va det hette men det är vanligt hos unga tjejer,
de kommer o försvinna men man kommer ha de några månader eller ett halvår :o
sen åkte vi till kungälvssjukhus för o kolla röntgen  läskigt som fan o ligga på en sån bord el va
de kallas som hon kunde styra in i från rummet :o skrämmde livet ur mig flera gg:o
Jaja nu ja hemma iaf o hade tänkt sova ett tag till eftersom ja inte somna förrän väldigt sent igår.
Men nejnej nu e man ju pigg ba för de -.-
Julia kommer hem om någon timme så då ska jag träffa henne :)
så får vi se vad som händer ikväll:)
Nu ska ja gå o kolla om min data vill starta ..
PUUUSSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0