Fuck allt!


känner bara mindre och mindre ork för varje dag som går..
allt som händer , något nytt varje dag ..
Jag kan knappt bära på mina egna problem sen kommer alla andras..
Jag tror dom har rätt , ja bryr mej för mycke om alla andra , men de är min trygghet ..
ibland känns de som jag är så jävla självisk , men ja är nog de lite för sällan ..
Men ja tycker de känns som ja tänker på mej sj hela tiden ?
Jag orkar inte mer !

Jag älskar dej vad som än händer !
Detta valet blir bland dom svåraste ..
Jag måste välja rätt för ja tänker inte förlora dej gumman !
venne men ibland känns de mycke bättre om inte jag skulle finnas..
jag vill bara bort just nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0