God morgon

Heej alla läsare :)
har precis ätit frukost med mamma, e fortfarande sjukt trött:o
men ja orkar inte sova , så ja sitter här o lyssnar på ken ring hans låtar har en sån
jävla magi .. Man känner precis som han säger i sina låtar ,, Hans låtar har fått mig att
tänka många ggr , jag har insett massa saker som jaginte hade gjort om ja inte hade lyssnat på
hans låtar..

Säger bara tack till en person som visa mig alla hans låtar
Jag tänker även på personen varje gång jag hör låtarna , vart jag än är

Ken Ring – Änglabarn

Kommentarer
Postat av: amanda

sv:

hmm..

kommer inte ihåg exakt :/

men foki har typ länkat sidan nåra gånger,

typ melba.se eller nåt <3

2010-04-25 @ 12:20:33
URL: http://amandiitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0