Hemma igen ♥

nu e jag hemma igen efter att ha varit i stan nästan hela dagen ;)
så när ja kom hem så skulle jag möta julia och louise men de blev ju inte så :/
så ja gick hem ist o så fick pappas kompis tommy kolla lite på mitt knä som e cpe så fick ja
tigerbalsam as äckligt , hatar stanken !
o sen kolla vi film men ja orka inte kolla hela så nu sitter jag här:)


I mon ska ja äntligen formatera om min dator och få windows 7 (Y)
Gött som fan !
random bild från google:)



Pappas kompis Tommy kom o hälsa på idag o stannar till måndag :)
Han kommer från skåne ,, tänk er att ja ska stå ut med en skåning och min pappa i typ en vecka :o
helt otroligt :o
KISSES



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0