Julia,Julia och Julia igen :D

Nu sitter jag hemma hos julia :D
va på midda hos farmor för att pappa fyller år idag o så träffa ja
Malena älsklingen (L)
har saknat dig sjukt mycke ska du veta :o vad hände med allt som va förr?
när vi båda två sov över hos farmor o hade kuddkrig och massa sånt vad har hänt?
antagligen har vi båda vuxit upp o glidit ifrån varran :(
men de får inte fortsätta så , nejnej !

Ah nu´har jag och julia fixxat lite med maten till ikväll :)
sen ska vi fixxa kött o massa sånt (Y'' jaa för vi e juh kockarNa Bröndum & Olsson (H)
hahah kött 3 ggr idag då , plus masssssssa godis :o
kommer fan gå upp massa :o inte bra !

Bilden är på min älskade kusin Malena ! <3 looove u <3

Kommentarer
Postat av: julia

ohhjaa(h)♥

2010-04-03 @ 18:38:30
URL: http://juliaabv.blogg.se/
Postat av: Mmalena

Åh Älskar dejj Kusin (L) Vi får alldrig växa ifrån varandra ! haha åh jag minna alla våra coola över nattningar hos mormor :D Många tuffa minnen ! Älskar digg till max (L)

2010-04-03 @ 21:43:43
URL: http://mmalenaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0