Kalaas♥

Vakna brevid julia och frida i morse ♥
så åkte ja o frida ner till maxi o köpte lite saker sen körde jag hem henne .
Så åkte ja hem o börja fixxa för kalaset som vi precis har haft nu .
Riktigt mysigt faktiskt lite sliten från igår bara..
Ska snart träffa julia o frida igen hoppas jag?:)

Hur mycke jag kämpar och kämpar för att få bort mina käslor för dej , Så lyckas jag inte .
Du tog verkligen mitt hjärta ifrån mig , O nu sticker du...
De finns för många minnen ! som jag aldrig glömmer ...
Tur att de finns något som kallas för bilder , för utan dom hade ja ju glömt dig med tiden ..
Men jag tänker inte göra det ! du betyder för mycket !
Jag älskar dej ..

Jag och min faster och mina kusiner :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0