Lördaag

först så väckte pappa mig vid halv 1 o sa att ja måste gå upp o fixa mig för att vi ska på kalas hos daniel
kl 2 :)
sen så åkte vi dit när alla hade fixxat sig:)
så va vi där och tommy följde faktiskt oxå med för daniel ville det så han fick träffa hela min pappas släckt :)
sen drog vi hem igen o börja fixxa med min data som inte är klar ännu..
Gött att jag ska få samanlagt 200GB Hårddisk gött som faaen (Y)
*Windows 7
* och en omformaterad dator :)
så min data kommer vara sjukt mycket snabbare sen än va den va innan :D
Så kom viccy en stund o hon e ju sjukt bruun :o
o hon gick precis hem o skulle äta sen kommer hon antagligen tillbaka?:)
Nu sitter jag på pappas data eftersom ja inte kan vara ine på min och  ja kommer inte kunna blogga
mer innan min data e klar :) Hoppas på att de är innan ikväll(A)
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0