Mamma ♥

jag vet inte hur jag ska börja , men dom veckorna när jag är ensam hos dig och min syrra är hos sin pappa så
brukar va göra massa saker tsm .. Förr gjorde vi de oftare , jag saknar tiden då de bara var du o jag ,,
Vi har bråkat ganska ofta , men jag tror att det är normalt ..

De är otroligt skönt att ha dej vid min sida , även om du inte förstår allt om mig som pappa gör så förstår
du tjejproblemen mycke bättre än pappa , jag har alltid tyckt att du varit lite för sträng men nu när jag är äldre
har jag insett att det är bra !
Jag  vet inte vad jag ska säga men när du läste mitt brev o berätta hur du kännde såg jag direkt att
du fatta mycket mycket mer nu , du visste inte att de va så illa som de va , du märkte inget i sitvartionen men nu ,
nu har du insett nästan allt , det är otroligt tryckt att du förstår allt nu ..

Jag har bara en sak o säga och det är att JAG ÄLSKAR DEJ vad som än händer ,,
jag vet vad jag sagt när vi bråkat , jag vet att det har satt sina spår , jag har inte menat något av det jag sagt ..
Men jag vill bara att du ska veta allt som hände för 4år sedan och tillbaka 9 år har satt sina grova spår i mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0