Min drömm :o

Ja vakna för typ 10 min sen nu :)
o snackar med julia nu för jag hade världens konstigaste drömm:o

Julia fyllde år så julia,jag,min mamma ,minna och hennes familj hade åkt utomlands ,, julia o jag gick upp för ett berg o följde strömmen som åkte nedåt hela tiden ,, sen när vi kom längst upp stod julia jätte nära strömmen som kunde göra så att du kunde dött så jag varna henne hela tiden hon ba : men ja står inte så nära ja står nära det här, så luta hon sej mot ett träd el ngt,, så satt vi där o prata i 3 timmar sen tröttna vi båda så vi klättra ner samma väg
som vi kom upp  sen va vi tvungna att åka med den strömmen vi skulle akta oss för så vi båda hoppade ner för den
typ 1000 meter från marken båda två med huvet före, fast till där vi skulle landa va de bara 100meter el ngt ...
sen stod alla andra och vänta på marken , tog massa kort på oss när vi åkte i luften ,, sen landa vi i vattnet som i en basäng , så va de fortf typ 500 meter kvar ner till alla andra  så vi simmade ner för nästa vatten fall o i de första vattenfallet ropa vi till varandra att vi älska varandra mest på jorden och om vi dör dör vi tsm , men vi överlevde   sen när vi skulle ner för nästa vakna ja....


De läskiga är att ja kommer fortfarande ihåg hur de såg ut när vi stog längst upp o att vi snacka as alvarligt med varran..

typ så här såg det ut fast vattenfallet va mycket smalare , precis så vi fick plats och trappstegen el vad man ska säga va mycket mycket längre avstånd på ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0