stan med moaaa(L)

först va vi på chalmers på ngn kärlekskemi och fick göra våra egna parfymer o sånt:D
Min 1a blev as god(A)
sen åkte vi till butaniska trädgården och skulle måla,skriva av och döpa blommor , träd och buskar xd
HAhah man kan ju knappast säga att det varit min turdag idag , först säger jag till moa :
-Du luktar joughurt
M:Nääe de är du :S
E: NEeeeeeeeeej ;o min youghurt hade gått sönder -.-
Sen när vi va i butaniska trädgården halka jag i leran med mina nya skor-.-
Fast ja klara mej o blev inte lerig :D

sen åkte ja o moa till nordstan :D
Hahaha sjukt roligt hade vi idag gmn !
Sjukt vad ont i mina ben jag har :o
och är trött o hungrig som faaen !
bara ätit en gg idag o klockan är kvart över 8 nu :(


Här kommer bilder på det jag köpte :)


hårspänne med rosett


Svarta jeans

t-shirt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0