Torsdag

Skola som vanligt och gick till kl 4 idag -.-
men vi hade en håltimma iaf , då gick ja Moa & victoria hem till mig o kolla O.C ♥
hahah men eftersom dom aldrig sett de fick vi börja med första skivan på säsong 1 -.-
Jag vill ha 3ans säsong :o får damp de gick ju inte o ladda ner den för det cpa sönder så jag har 1 , 2 och 4ans säsong men inte 3an ;'(

sen efter bilder så gick vi o snacka med erik och patrik som hade hemkunskap ..
Så satt vi där utanför o snacka as länge sen drog moa&viccy o ja patrik o Erik satt kvar ttp 10 min el ngt,
sen drog v i mä hem ..
Nu sitter jag här o snacka nyss med juliaälsk i tele , ska snart plugga lite matte (N)
Har nationella i matte i mon..SUUUG!
KYSS & SMEEEK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0