youre love is my fucking drog !

de är helt sjukt , i början gick de verkligen inte trodde aldrig jag skulle klara de , ja kände mej
så jävla värdelös och svag.. Som om jag inte hade någon .
Men de gick bättre och bättre med tiden ..
De går sakta framåt väldigt sakta..
Jag har haft vissa dagar då jag känner mej som jag gjorde förr alltid var glad ..
Men vissa dagar bara jag sjunker ner under maken o mår totalt sämst ..
Oftast på kvällarna , de gör ju inte saken bättre att mitt hjärta strular ..
Jag har seriöst inte mycket ork kvar nu ,, Venne om jag kommer klara de alls .
Du va verkligen det bästa som hänt mej även om du inte alltid va som snällast men
jag lärde mej hur du fungerade och tog inte illa upp längre ..
Fan vad jag saknar att bara få höra din röst , se dig , kolla in i dina sjukt fina ögon .
Varför ska de vara så svårt .. Jag önskar verkligen att du fortfarande ville vara min kompis.
Jag hoppas vi blir vänner i framtiden för jag klarar mej inte utan dej ..

Du tror att de är jag som gör att alla mina kompisar skriver till dej men jag snackar aldrig om dej med dom längre
jag försöker att hålla alla mina känslor för dej inom mej , de är dom som väljer om dom skriver till dej el inte jag har försökt att få dom att skita totalt i dig men ja lyckas tydligen inte..

Jag är så jävla misslyckad!

Kommentarer
Postat av: Anastasia

finns! <3

2010-04-20 @ 13:41:23
URL: http://aanastasiazacharoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0