Färgat håret

först va de skola sen drog ja o viccy ner te maxi o köpte lite gott för i mon på
nationella :o
hemskt att jag har nationella i mon :o
så mötte vi oskar o så gick vi upp te mig o färga mitt hår :)
blev riktigt bra  faktiskt de är inte ens gult ÄD
taack victoria älskling <3
sen drog oskar  o ja o viccy tog lite bilder o måla naglarna :)
så drog hon nyss hem :) de va min dag hoppas ni  har haft en lika mysig måndag
som jag (A) 
KISSES(L)


Emilia i mitt nya blonda hår :D fint?
sj trycker jag dete ser jätte bra ut :)
utan löshår och allt , tror jag ska sluta med löshår :)
hade inget idag i skolan (A)

Kommentarer
Postat av: viccy

vem e bäst på att färga håår ? (H)

det blev faktiskt jätte bra, inte alls oranget :D

Jag älskar dig <3

2010-02-08 @ 23:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0