Frissk :D

shiit har inte bloggat på hela dagen ;o
jaja idag har hänt lite mer än vad de gjort under veckan ..
vaknade ganska tidigt mamma kom och hämtade mig och vi åkte o gjorde lite saker
när ja kommer hem händer inte så mycket förutom att jag och pappa äntligen gjorde
Pizzabullarna som inte blivit av dom andra dagarna xD
sen kom viccy o hälsa på och vi va med varran en stund sen drog vi te Oskar
o va med han ett tag :) Mys !
så kom jag precis hem o nu ska jag äta o sen händer nog inte så mycket ..
ska sova tidigt idag eftersom jag ska till skolan i mon (Y)
äntligen någorlunda frisk(aa'

de va sjukt länge sen vi va med varran älskling , jag har saknat oss..
De måste vi göra oftare , Älskar dig grovt ! <3


KISSES(K)

Kommentarer
Postat av: viccyy

ah kul daag det blev! :)

Jag älskar dig med gumman <33

2010-02-06 @ 01:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0