Hos juliaabby<3

Har inte bloggat på hela dagen för jag sitter nästan aldrig vid datan på lovet ,har annat för mig :)(aa'
men ja försöker så mycket som jag kan :)
Idag har jag varit  med julia hemma hos mig o så hade jag ngt möte sen med mamma o en annan tant :P
sen drog ja o julia hem till henne o så kom viccy :)
sen drog ja o julia ner te kungälv o köpåte godis o kebabrulle (A) hahah asså vi 2 tsm
hahah vi kan inte leva utan o äta :P vi äter hela tiden ;o
Nu ska jag o julia ta hårinpackning, brunutansol och ansiktsmask :D
MYYYYSS
senare blir de väl o snacka i tele som vanligt;)
och kolla typ film el ngt med julia :) ska sova här :)
kanske skriver senare om inte Gonatt pusshej(L)


gammal bild men båda två e riktigt sööta tycker jag (A) :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0