It is ONLY you in my head all the time .

de bara blir bara mer och mer efter varje gång vi har träffats.
Första dagen jag träffa dej , ja va så sjukt nervös o allt , de va helt tyst
ingen hade något att säga .. Fast ändå snurra de miljoner frågor i mitt huvud
som ja bara ville fråga , men de blev inte så ..
Senare när vi gått runt ett tag så börja du snacka jätte mycket ,
Du sa att du va blyg men de tycker jag inte att du är (aa'
du gjorde så vi alla 4 börja snacka jätte mycke ..
varje gång jag tänker på dej får jag bilden i huvet när jag fick
min första kyss av dig vi stog i ett hörn på busshålplatsen ,
alla kunde se oss  men ingen av oss brydde sig .
Du pussade mig och kolla mig rakt in i ögonen ..
Första gången du tog min hand o vi gick runt i göteborg
jag trodde aldrig du skulle göra de , jag trodde det skulle ta lång tid innan
du skulle våga de , men jag hade fel o jag är glad att jag hade fel .
Varje stund med dig är UNDERBAR !
du får mig att skratta och le hela tiden när jag är med dig .
du får mitt hjärta att slå tusen gånger snabbare varje gång du kysser mig <3
du får mig att känna mig speciel , det ända problemet nu är vem du väljer .
Men tro mig jag kommer kämpa  för ja har börjat få känslor för dej som jag verkligen nt
vill kasta bort .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0