Jag ska inte förstöra resten av ditt liv..

överskriften säger allt ..
jag ska försöka hur svårt det än kommer att vara , ska jag försöka för det är de du vill
och jag tror faktiskt att det är bäst om det blir så ..
Kommer aldrig glömma våra tider !
Men jag ska försöka få dig ur mitt liv , du påverkar mig för mycket.
Jag får ju faktiskt skylla mig sj , men du kunde ju gett mig chansen att få förklara ?
jag ska försöka sluta skriva till dig , jag ska försöka göra allt .
du sa dom orden till mig häromdagen  ''Försök att glömma mig..''
Jag ska lyckas gå vidare , mina vänner och alla som står mig nära ska hjälpa mig?
Så fort jag ser ditt namn så händer de ngt med mig men jag måste få de
att försvinna , har för många i min närhet som har samma namn ...

I must let you go your own way, I'm sorry for all the problems I have done for you, I'm sorry if I broke youre heart, but you broke my when you said those words.. but remember that I will always love you<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0