Lördag & söndag

Lördag:
jag hann inte blogga ngt alls idag för när jag vakna åt ja
så ringde min mamma o ville ha med mig till stan så ja fixxade mig
och åkte iväg med henne , när jag kom hem började jag göra mig iordning
för kvällen .. Så då hann jag inte blogga heller (aa'
sen kom viccy o vi åkte o hämta julia o sofia så åkte vi ner till kungälv,
köpte godis o hyrde lite film och sånt :)
MYYYS
Hahah as rolig kväll hade vi :D
Filmen vi såg va seriöst grym ;o handla om konsentrationslägeret under
första världskriget , den va också sorglig :)


Söndag:
Kom pecis hem o nu ska jag packa o fixxa o sånt o dra hem till mamma :)
haha när jag och victoria vakna imorse låg vi på golvet ;o inte mysigt
haha luftmadrassen hade läckt när vi råka öppna den under natten (aa'
så kolla vi på ''Flickan i källaren'' el vad den hette skulle förestella skräck film men den va långt ifrån läskig :s sämta filmen helt seriöst ,, i början va de lite spännande sen blev de bara tröögt o man väntade på det läskiga som aldrig kom xD
så åt vi tacos ter frukost , gottgott:)
sen gick jag och victoria hem .. Tack för en underbar helg tjejer !<3
bilder kommer senare när jag laddat in dom i datan :)

lilla jag (aa'


Blond poweer ? (L)


Jag älskar dig  Igår, idag , imorgon & för all framtid <3

Kommentarer
Postat av: Martina Miocic <3

gryyym helg! (L)

haah finaste bilden du kunde hitta på mig o dig lr ? ja ser ju helt drågad ut :(

aja tack för en rolig helg :)<3

2010-02-07 @ 17:02:09
Postat av: viccccy

oj det va från victoria inte martina :D

2010-02-07 @ 17:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0