maybe your the one i've been waiting for?

Jag har upptäckt en sak som e ganska läskig faktiskt ..
Nu när ja e här i enköping så har jag kommit på att jag tänker vääldigt
mycket jämfört med vad jag gör hemma .. undra vf ??
En sak är dåligt med det och det är att ibland tänker jag för mycket på vissa saker..
Men de är väldigt bra också för jag har kommit på massa saker som jag ska förbättra
mig på/med ..
Just nu har jag välig hemlängtan för jag har inte så roligt här längre :p
o jag är bara trött , jag vet inte riktigt varför ??

alla säger här säger att jag lever i min egna värld ganska mycket , och
det är för att jag försvinner bort i mina tankar ;o
lite läskigt att man kan drömma så mycke :P hahah jag vet alla antecknar de i sina
careboxar men ni läser min blogg o ja skriver vad jag vill här så ;)

Finns inte en enda bild på denna datan förutom exempelbilder -.-
så klaga inte på att jag inte lägger upp bilder :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0