Modell idag (A)

Nu kom jag precis hem från julia och känner mig på ett sjukt konstigt humör ;o
Jag är så sjukt glad och lycklig för ngt som jag nt vet varför (aa'
Men det är en underbar kännsla asså , har inte haft den på flera år känns det som ;o

Jätte fina bilder idag:) taack för att du fråga mig ,
de kan vi göra om någon gång :) . Bilderna kommer senare när jag fått dom :)
Men jag ska faktiskt gå o ta några med min egna kamera nu så några bilder kommer ni
säkert att få se (aa' Är riktigt nöjd med jätte många av bilderna :)
Jag vill faktiskt bli modell när jag blie äldre el ja skulle kunna bli det nu med men ja
tror inte de finns så mycke sånt :P
det är väldigt många vuxna som frågar och tror att jag är modell , för att jag är så
smal & lång (aa'


Dagen taack går till
Julias mamma Camilla är sjukt duktigt på att ta foton och göra så man känner sig
säker när hon tar bilder på henne:)

fick det gulligaste mejlet från camilla (A)

Ni kanske inte ser vad det står men det står :
Hej Emilia ,
Här kommer några bilder som jag har hunnit fixa med ikväll. Det kommer fler i morgon
Tack för ikväll , du är en skönhet inifrån och ut !
Puss & Kram Camilla











får dock fler bilder imorgon , men dom 4 fick jag idag 4 av typ 200 bilder el
va de va (aa'


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är jag som ska tacka dig, Emilia! Du var jätteduktig och det kommer du se bevis på när du ser bilderna! Vill du så kan du alldeles säkert ha en framtid som modell.



Stor kram

2010-02-10 @ 22:14:37
Postat av: anastasia

sjukt fin emilia :D

2010-02-11 @ 12:18:29
URL: http://aanastasiazacharoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0