Möndaaaal <3

hahaa vi  fick byta buss 3 ggr ;)
Halva min o viccys tisdag gick till att åka buss xD
i möndal hade vi sjukt kul el iaf jag :D
Emelie drog nästan precis när vi kom men vi hade kul ändå :)
Haha Lilliz du va visst full :)
Sen när vi skulle hem vid 1, 2 ngn gång så gick vi ut i det sjukt kalla vädret :o
haha o ja o viccy blev ner puttade i snön ;o inte okej !
haha ja hade dannes jacka o de såg ut som en as stor klänning på mig :o
hahah o min jacka såg ut som ja venne vad Danne såg lite gaaay ut i min jacka ;)
Men de va gölligt;)
haha o så när vi kommer fram till buss saken så kommer de inga bussar men vi satt o vänta ändå ? xD
fråga mig inte vf ,, sen gick vi ner till Möndal centrum o när vi kommer till spårvagnsaken så kommer de inga spårvagnar förrän kl 6 o kl va kvart över 2 o vi hade missat en spårvagn med 5 FUKKING minuter :O
jag och victoria fick PSYKOS !! :o aja där stog vi o hoppades på att de skulle komma ngn i 3 timmar :o
haha alla låg typ o sov (aa' vi va säkert jätte gulliga (A)
sen så dom där 2 jävla människorna som inte fanns , ja o danne fick ju helt seriöst flipp på att de såg ut som att dom stog där o höll i dörren o va helt blick stilla så Lilliz gick o kolla o fanns de ngn människa där , NEJ ;o
men de såg ut så :o
sen gick ja o lilliz o kolla spårvagn från ett annat ställe o så kommer de en kille ner för ngra trappor o ja höll på o dö av räddsla ;o 
Emilia : lilliz de kommer ngn , han ser läskig ut :(
Lilliz : var ?
Emilia : där!
Lilliz ba :ah där , har han jacka på sig ?
Emilia: aa
Lilliz: har han byxor på sig ?
Emilia: aa
Lilliz: Har han skor?
Emilia : jaa!! vaddådå?!
Lilliz : han e ingen pundare .. Men han ser lite cpe ut
Mannen ställer sig o kissar under bron o Lilliz drar i mig så går vi tbx till viccy o Danne förbi den äckliga mannen p han hade inte sett oss innan Lilliz börjar sjunga o ja kunde inte släppa min blick från han va sjukt rädd att han skulle komma o slå ner oss el ngt , men han bara gick förbi..PUUUUUUUUH
Ah vi stog o vänta as länge innan lilliz o danne övertalade mig o viccy att gå till akuten o sätta oss där ine te kl 6 när tåget gick till centralen ..
Men så ringer min mamma o hon kommer o hämtar oss , när vi kommer hem kl halv 5 på morgonen så gick ja o viccy o la oss direkt ;o shit va trötta vi va :o
Han äckliga killen som satt på akuten med upp rivna höder o blod över hela händerna o byxorna skrämmde mig sjukt mycke :o
o hans kompis som visa röven ah ..
HAHA en låång rolig dag :D <3

Lilliz mamma e skön (H) : känner ni andra här i möndal el ?
el hur lärde ni känna dom här 2 idioterna ?

HAHAH så sköön :D

Kommentarer
Postat av: victoria den bästa

jaa asså fy vilken hemsk natt!

frös fan ihjäl, INTE KUL!!!:(

men sen kom vi äntligen heeeem(L)

men de va ändå en rolig dag, vi e bääest! :D<3

2010-02-17 @ 22:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0