Onsdaag

först skola :)
Hade matte prov idag , de känndes som de gick skit bra även om ja inte hade pluggat så mycke (A)
får la se om de blev bra el inte :)
fick gå till en cpe klass sista lektionen :s
o dom gav mig inget o göra så ja satte mig o smsa så kommer dom
sitt inte med benen över stolen
ja ba men ja kanske vill de , konstigt ja får de för alla andra lärare men inte dej ?
hon ba : men du jobbar bättre om du sitter normalt .
ja ba men jag är anorlunda så blev hon tyst xd haha de va lite kul ;)

efter skolan gick ja o viccy hem te mig o åt o så . sen åkte vi in te stan o träffa
Lilliz & Markus :)
Myss hahah de va mycke vi gjorde , el inte ..
Sen så missa ja bussen när viccy redan gått på o de är helt ditt fel lilliz ! :D
aja så ja gick runt med dom tills nästa buss kom , så mötte jag rebecca och åkte bussen
med henne :) De va mysigt har inte träffat dig på jätte länge , vi får ses snart igen ? (aa'
så körde hennes pappa mig te busshålplatsen i Mkg så gick ja hem o där satt viccy o vänta på
mig (A)
vi gjorde inte så mycke kolla typ gammla bilder och sånt :)
Nu gick hon nyss hem och jag sitter här o ska försöka plugga lite hemkunskap (y)

Här får ni lite gammla bilder på oss tillsammans , victoria jag älskar dig och kommer alltid att göra !
(L)


EN BILD SÄGER MER ÄN TUSEN ORD !

EN BILD VÄCKER MER ÄN TUSEN MINNEN !

EN BILD VÄCKER MER ÄN TUSEN KÄNNSLOR !



Jag och victoria i augusti :) 2009


Jag och victoria i februari 2009 :) då hade vi inte kännt varran länge ;)


Jag och victoria i augusti 2009 :) när båda hade varit utomlands o första dagen vi träffades på
nästan hela sommarlovet ;o


Vi i oktober , när båda fick köra moppe (a)


Vi i stan i oktober :)



Hahah jag testar gammla ''disco'' kläder från 5:an och victoria
testar en klänning jag har haft på ett bröllop för 3 år sen :)
hahah Mobba inte Bilden okej !

en dag i stan i november 2009 :)

Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder (aa'
KYSS <3



Kommentarer
Postat av: viccy

hihihi aaw(a) vi har massa bilder tsm som verkligen väcker minnen! Jag älskar dig riktigt mycket <33

2010-02-24 @ 22:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0