Tisdaag & Nol here we come ;)

De blev inte som vi hade tänkt igår :P
vi sov hemma hos viccy ist och vi gick aldrig o träffa oskar och dom ,,
men ja kunde ju inte skriva det senare för att blogg.se va damp :o
man kunde inte logga in ;o
Jag & victoria satt o drack power king halv 3 på natten o ja blev cpe
av de så vi låg o skratta hela natten typ ;)
sen däcka båda två typ kvart i 5 el ngt..
Och så när vi vaknar så SNÖAR det ute :O
Både jag o viccy fick damp ! Kan de äckliga vädret aldrig ta slut el ;o

Nu har jag och victoria nyss ätit och ska snart göra oss i ordning
sen drar vi te Nol :D kanske inte kommer blogga så mycket idag men vi får hoppas på de (aa'

Jag & viccy , älskar dej gumman ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0