Torsdag

Och jag är på sjukt bra humör asså :o
Jag är så jävla glad , för mötet jag hade idag är nerlagt nu :DD
och ja fjeska med mamma och fick fritidskort dom ja ska ha under lovet (A)
som börjar gälla i mon :D:D
så e de ngn som vill träffas e de ba å ringa :DD
jag har änligen lyckas komma över en viss person o känner mig fri :D
Och i morgon kommer bli en så sjukt bra dag :O :D:D
Jag har nya bilder :D modellbilder tilloch med :DD
Hade nationella idag och de gick as bra (yy'
aah jag Mår verkligen sjukt bra idag :D:D
ska nog träffa cessibby idag oxå<3

Hoppas alla får en sjukt underbar dag som jag kommer att ha (A)
Nya bilder kommer senare när ja fått dom (aa'<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0