Torsdag

först skola som vanligt -.-
sen åkte jag med lisa ner te kungälv o mötte Lilliz och markus,
vi gick runt í kungälv lite först s3en åkte vi upp till munkegärde
och gick hem till mig och kolla film , MYYS:)
viccy skulle kommit men hon gjorde ju aldrig de ..
så jag åkte med markus och lilliz ner till bussta igen o 
tog upp bussen igen ;p hahahah så jävla onödigt men men 
ja träffa ju tibbe så :)
sen när ja kom upp kom viccy o vi gick hem te mig och åt :)
sen gick vi till kyrkan och träffa dennis och alla som va där :)
så kom Tyko & Oskar dit oxå:)
sen när ja skulle hem så gick ja med tyko o vi snacka lite :)
sjukt sjysst kille asså (a)
sen gick ja hem o gjorde lite stuff sen soova :)
så satt knappt vid datan o då blev de att ja inte blogga ngt ;)

KYSSEN<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0