4 jan

vakna as tidigt av att cissis kompis Jossan ringer o väcker oss ;o
hahah men vi somna om sen (A)
sen när vi gick upp vid halv 3 ringer felix & william o tvingar med oss te gbg :P
aah vi fick panik o fixa oss fort som fan (A)
sen drog vi te yby och mötte felix & william så tog vi tåget te gbg ..
HAha så sjukt kul i gbg med er asså :D
HAHAH william ja o cissi vann ÄD
måste göras om :)
sen drog vi hem te william o de va mys :)
hela tiden skulle ni ta mina mobiler ;o
Min tröja passa juh faktiskt på dig william ;) synd att den e min ÄD


wille som sover på bussen :D ser ut som han gråter :P



wille sover på felix påväg hem te han oxå ;P trött liten sak :D


de va min dag puss<3

Kommentarer
Postat av: felix :)

hahah det trevligt men ni vann bara för att vi stog ju och snacka med dom andra :P

2010-01-05 @ 00:38:27
Postat av: Kock3N

hahahahah jaa jag var trött som fan! ;O haha <3 jaa men det va awsome igår ja ! <3 jaja Kyssen <3

2010-01-05 @ 11:59:44
URL: http://gbgswilliam.blogg.se/
Postat av: Marianne

Utrolig fin blogg!!

2010-01-05 @ 22:26:03
URL: http://www.mariannex.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0