Avatar med Cessi :D

Idag va ja o cessi på bio o kolla avatar i 3D ,,
så sjukt bra film asså ;o specielt i 3D (a)
Jag rekomenderar den verkligen till dom som inte sett den :)
Haha man får juh så snygga glasögon oxå (H)
kommer bilder i morn elr ngt , jag glömde juh min kamera hos cessi så smart som jag är (Y) -.-
efter filmen så drog vi hem te mig o åt thaimat as gott(a)
så när vi äter ringer felix & wille o säger att dom står utanför cessi ;o
hahah hade ni roligt när ni satt där ensamma i hennes rum? :)
aja så drog vi te cessi sen o så kom saga , vi gjorde ingenting :P
så kom ja nyss hem o nu sitter ja här o har tråk(a)

Kommentarer
Postat av: identity

jag fattar inte varför jag inte såg den i 3d för.. haha jag hade glömt bort att den visades i det.

2010-01-12 @ 11:13:22
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0